Saturday 19 August 2017

Forex Global Institutet


Fria klasser Vi erbjuder gratis klasser över hela Afrika men mestadels i södra Afrika för att introducera människor till den spännande och lönsamma världen av Forex och hjälpa dem på väg till finansiell frihet. Vi har valutakurser varje månad i Durban och Johannesburg och Cape Town. Vi erbjuder även online valutahandelskurser. Boka en GRATIS KLASS genom att klicka här NU. Du kan boka en gratis klass på vår hemsida och får direkt information och anvisningar i din email. globalforexinstitute. co. zabooking I första världsländerna drabbas alla från hemmafruar till säkerhetsvakter och yrkesverksamma som läkare och advokater från Forex Trading på fritiden i den här 24-timmarsmarknaden. I Afrika är detta spännande tillfälle inte känt och mestadels uteslutande för de rika. Vi ändrar detta med våra GRATIS klasser och gör dessa enorma vinster tillgängliga för alla oavsett vilken bakgrund du har. Vi har också en Facebook-grupp som alla kan gå med på facebookgroupssatraderslounge där våra pro8217s ringer ut i förhand och hjälper till att svara på alla gruppmedlemsfrågor. Vi gör mycket pengar handel så det här är vårt sätt att ge tillbaka något. Don8217t blir efterlämnad. Boka din GRATIS nybörjarklass NU 2014-2016, Global Forex Institute. Alla rättigheter förbehållna. Följ Fibstars :-) Afrika nummer 1 Gratis klasser Chatta med oss. Vårt Vision är att bli Afrikas ledande Forex Training Institution, genom att tillhandahålla Forex Training i världsklass. Global Forex Institute grundades av Sandile Shezi och George van der Riet för att få överkomlig och effektiv Forex-utbildning som fungerar till massorna. Faktum är att det mesta av träningen och det mentorskap som tillhandahålls görs så gratis. Global Forex Institute är det enda företaget i Sydafrika som ger Forex Training inte inkomst utan att bidra till att minska arbetslösheten. Global Forex Institute gör sina pengar från handel och deras resultat finns på webbplatsen för alla att se. Utbildningen som Global Forex Institute gör är en del av samhällsarbetet och deras sätt att ge något tillbaka. Studenter kan länka sina konton till Global Forex Fund och tjäna medan de lär sig. Med över 2000 klienter utbildade Global Forex Institute är verkligen Africa8217s ledande Forex Training Provider. För att boka en plats för en nybörjarklass gratis i Umhlanga, Sandton eller Kapstaden behöver du bara klicka på bokningsfliken längst upp på denna sida eller ring oss på 031 827 2222 031 827 0111. Global Forex Institute stolt över sig själv Med att vara en av de få anläggningarna i sitt slag, enbart ägda av unga sydafrikanska företagare. Global Forex Institute har erfarenhet och färdigheter för att undervisa den totala nybörjaren, såväl som den professionella, för att perfekta konsten att förvandla tid till pengar. På grund av den starka tron ​​bakom formell utbildning, koncentrerades Global Forex Institute sedan för att stänga klyftan mellan den vanliga mannen och miljonärerna, särskilt i de svarta samhällena genom att tillhandahålla Forex-utbildning och mentorskap i världsklass. Det är på grund av vår handels - och träningserfarenhet att våra kunder får möjlighet att inte bara lära sig hur man skapar rikedom och inkomst utan förstår också att veta vad man ska göra och att vara disciplinerad kommer att avgöra skillnaden mellan att vara en näringsidkare eller en spelare. Global Forex Institute satsar på att bemyndiga nationen med kunskap som kan förändra miljontals människors liv och i sin tur förändra vårt land till det bättre. GFI startades av George van der Riet och Sandile Shezi. George van der Riet är en semi-pensionerad Forex-handlare med 15 års erfarenhet. Han mentorer Sandile Shezi och avancerade studenter på GFI. George van der Riet har vunnit den afrikanska Forex Cup 2014 och 2015. Sandile Shezi (CEO) är en seriell entreprenör och en av de mest framgångsrika unga svarta entreprenörerna i Sydafrika. Han har varit på CNBC Africa och många radioprogram. Följande kunder har gärna lämnat sina e-postadresser. Dessa kunder har inget emot att bli kontaktad för att bekräfta sina omdömen: Global Forex Institutes överkomliga Forex träning gjorde min lärande upplevelse så roligt. De höll min hand genom alla mina affärer med sin mentorskap. Sedan jag började med GFI har jag fördubblat mitt konto om 2 månader medan jag är fullt anställd. Jag är nu en avancerad näringsidkare och blir mentorad av George van der Riet själv. Angela Gina - agina631gmail Jag var alltid intresserad av valutahandel. Jag fick aldrig in det efter att ha hört om alla forex träningströmmar finns där ute. Utan nyfikenhet deltog jag i Global Forex Institutes gratis lördagsklasser och var så imponerad av Sandile Shezi och George van der Riet och deras höga erfarenhet av handelsexempel. Jag var inte helt övertygad förrän jag såg deras personliga handelsresultat. De killar vet exakt vad de gör. Rowan Marais-Rowanmarais1gmail Jag älskar att resa. Jag har varit i så många länder, varför jag älskar handel med valutakurser. Oavsett var i världen jag är kan jag fortfarande tjäna pengar. Marknaderna är öppna 24 timmar om dygnet, så du kan handla när som helst någonstans Genevieve Erlank - genevieveerlankgmail Jag har spenderat så mycket pengar på Forex-kurser, lokalt och internationellt, och jag har fortfarande kämpat för handel. En vän av mig hade rekommenderat Global Forex Institute och berättade om sina grundläggande fria klasser. Jag var så imponerad. De var så överkomliga och erbjöd sådana fördelaktiga tjänster, när jag en gång hade gått med i laget gjorde jag vinst efter en så kort tidsperiod. Jag avslutade mitt jobb och började handla heltid. Derek Msomi-dmsomi1gmailDont fångas av en forex bluff Scammers kan tillgripa mer övertygande metoder för att få sin poäng över. Herman Howell av 1st Contact Forex har förstklassig erfarenhet av en baseballbat-wielding kon-artist. När det gäller banköverföringswebbplatser ska den gamla maximen alltid gälla: om det verkar för bra för att vara sant, är det förmodligen det. Om du är osäker kan du prova kontaktnumret, google företaget eller gräva djupare för att se vem som äger webbplatsen på whois. Det finns också många förekomster av kunder som bedriver legitima pengaröverföringsföretag. Herman Howell, 1: a Kontakt Forex Manager, upplevde denna första hand. Jag hade en pengaröverföringsklient vars information alla checkade ut och som inte upptog någon misstanke tills den dag banken ringde, säger Howell. Vi fick höra att omedelbart stoppa den senaste överföringen utan att ge upphov till misstanke eller ge kunden någon information. Det visade sig att han hade en pannrumsrumsoperation och att några av hans klienter hade ingivit ett klagomål mot honom. Så småningom blev pengarna tillbaka till sitt brittiska konto och klagarna återbetalades sina pengar, men inte efter att han lovade att dyka upp på våra kontor med en basebollbat att träffas och hälsa på mig. Vi har också haft instanser av kunder som låtsas vara någon annan, fortsätter Howell. Vi mottar passkopior och försäkringsbevis kopior komplett med kopia av de ursprungliga frimärkena. Vid ett sådant tillfälle märkte vi att många av kopiorna undertecknades och kontrollerades av samma bank. När vi kontaktade dem bekräftade de vår värsta misstankar: någon hade stulit bankens frimärke och använde den för att intyga passkopior och liknande. För att du inte är offer för en bluff eller till och med skrupelös överavgift, använd alltid ett pengaröverföringsföretag som är etablerat, har gynnsamma online-recensioner och är 100 transparent i sina avgifter, deras regler för överensstämmelse och växelkursen som de erbjuder. Besök 1 st Kontakt Forex för snabba, pålitliga och transparenta valutatjänster som slår bankerna varje gång. Under en begränsad tid kommer 1: a Contact Forex att ge dig 10 för varje vän du refererar vem fullbordar en överföring. Av Keith van der Linde Bild av Ahmad Hashim via PhotopinSign Upp till Free Mini Course Har du någonsin undrat hur stora mäklarfirmor gör konsekvent stora vinster medan dina investeringar rider upp och ner på en kaotisk marknad. På lång sikt är vinsten fortsatt relativt Stagnerande i bästa fall bara producerar 5 per år. Problemet är att allt du lärde dig om handel är fel Du lärde dig att handla detaljhandeln på marknaden. Du vinner eller förlorar beroende på marknadens rörelse, och din mäklare gör pengar från dig på något sätt. Det är bara dåligt affärer. Det finns ett effektivare, lågrisk och hög vinstmedel för att uppnå ekonomisk frihet. Det är den hemliga handelsmetoden som de stora företagen inte vill att du ska veta. Din finansiell rådgivare använder inte den för att växa din kapital. Du lärde dig inte om det i Investering 101. Men, om du kunde lära dig hemligheten nu Vad händer om du skulle kunna handla dina egna pengar, med exakt begränsad risk och mycket större vinst, på knappt en timme per vecka på Global Trading Institute , vi lär dig hemligheten de stora företagen don8217t vill att du ska veta 8211 Non-directional Options Trading. Du lär dig att tjäna oavsett vilken riktning marknaden går upp, ner eller platt. Hur är detta möjligt Genom att lära sig hur man handlar på rätt sätt handlar det som de stora företagen gör med sina egna pengar Kommande klasser Ron, du är antingen en trollkarl eller ett geni, och jag lutar mig definitivt mot den senare. Jag räknar mina välsignelser som jag kunde vara i din klass och kan inte vänta med att starta en ny och fortsätta att lära mig. Din kunskap om ämnet är överväldigande. Vilken stor månad avkastning Bara kanske GTI vet hur det här säljeralternativen fungerar. Jag förstår nu att om du har 3 miljoner på ett förtroendekonto betalar banken som hanterar pengarna 4 på året eller 120 000 per år. Du kan lära dig GTI-sättet och göra 5 per månad på 200 000 eller 10 000 per månad eller 120 000 per år. Du kan leva som om du har 3 miljoner. På 200.000. Optionering for Income-klassen gav en mängd kunskaper om tankesätt, hanterar mina pengar så att den växer skapar ekonomisk frihet, och viktigast av allt, en unik kompetens som bara Ron Harrison lär ut. Ron är verkligen en lärare i hjärtat och han är alltid villig att hjälpa. Hans veckovisa QampA-webinarier är oerhört värdefulla. Tack Ron för ditt tålamod och din generositet. Min favorit aspekt av GTI-systemet är att lära sig att faktiskt placera affärer och framför allt tekniker för att mildra risker etc. Jag har redan rekommenderat OFI till många vänner och affärskränkar. Tack för att du ändrat våra liv. Jag blev tvungen till pension innan jag var redo. Att ta din klass och lära sig att handla har helt förändrat mina syn på pensionen. I stället för att undra om vi hade tillräckligt med pengar för att vara i resten av våra liv, såg vi nu på att växa på våra pengar - och till en hastighet som inte är något för AMAZING. Över 80 vinst på ett år TACK DIG börjar inte täcka den stora tacksamheten vi vill uttrycka för dig för att dela dina metoder med oss ​​och - igen - ändra våra liv jag har handlat i 30 år som tidigare finansiell rådgivare. När jag blev 60, ville jag förlita mig på min portfölj helt för min pensionsinkomst. Jag letade efter mindre risk, högre avkastning och inkomst snarare än realisationsvinster. Jag var nyfiken om deras var ett bättre sätt. När jag introducerades till GTI var jag skeptisk. När jag lärde mig systemet var jag imponerad (men fortfarande skeptisk). Jag pratade med andra GTI-studenter och handlare, och efter många samtal insåg Ron Harrison den verkliga affären. Viktigast, det var det konsekventa, högpresterande resultatet i mitt eget handelskonto med tiden som visade mig utöver en skugga om att detta system fungerar. Nu kan jag behålla min livsstil på egen hand, det här är sant ekonomisk säkerhet. Jag har handlat i 20 år nu med olika grad av framgång och misslyckande i handelsterminer, aktier, ETF och alternativ. Ibland blev jag frustrerad eftersom jag kände att jag inte fick belöningen för den mängd ansträngning jag satte i handeln. Nu med den här kursen känner jag mig mer hoppfull. Mängden arbete som krävs för att handla GTI-icke-riktningssystemet är mycket mindre än tidigare och framgångsgraden är mycket högre. För extra bonus får jag nästan gratis mentorskap genom att följa smuts-billiga webbseminarier som hålls varje vecka. Mentor kostar vanligtvis tusen dollar som annonseras på andra webbplatser. Kursen är lätt att förstå. Ron Harrison är en utmärkt instruktör och en mentor. G. L. OFI Student, Huntington Beach, CA Möte Ron och lär sig de strategier som krävs för att handla framgångsrikt har öppnat nya världar av möjligheter för oss. I många år försökte jag hitta ett tillvägagångssätt för handelsalternativ som var vettigt. Nu känner jag att jag har den inställningen. Min fru och jag kan handla ihop och båda upplever lugnet att det vi gör är vettigt och skapar vinster. Tack så mycket, Ron Jag har letat efter en bättre strategi, tekniker och stöd för att skydda och växa rikedom under en lång period. Detta är det Tack så mycket Russel Freeman, DC Jag tog din klass från oktober i oktober. Jag började officiellt handel den 9 januari, och till år har mitt konto upp 40. Det är otroligt Allt tack för dig. Din handelsstil fungerar verkligen och jag har verkligen haft din klass. Jag försöker låta alla veta om dina lektioner och jag hoppas att några börjar göra det. Ville bara låta dig veta att du har en annan framgångsrik student. Om du letar efter ett system där du befinner dig i förarsätet, är detta systemet för ditt sinne, din personliga rikedom och dina livslånga drömmar. En lycklig student Informationen från Global Trading Institute är unik och helt enkelt inte tillgänglig någon annanstans. Det är Real Deal om du vill handla som huset. Jag har letat efter vad GTI erbjuder i många år. Ive ville alltid kunna styra och öka min rikedom, men det traditionella sättet att ha en finansiell rådgivare hjälper mig att få 5-9 per år vädjade inte till mig. Jag dag-handlade på marknaderna under dot-com-tiden, men det var så riskabelt, och så småningom skrämde jag bort från det. Det sättet som jag kan öka min förmögenhet med GTI-systemet är dock fantastiskt, och även om det finns risk är det begränsat, och det finns alltid ett sätt att göra en handel med problem i en vinnare. Under min första månad för handel med GTI växte mitt konto nästan 5, och det blir ett konsekvent resultat. Optionering for Income klassen själv är väldigt välorganiserad och rör sig smidigt. Tack, Ron, för att dela din expertis med mig I mitten av april var mitt konto cirka 17 000. Vid denna tid september är jag bara blyg på 40 000 med 100. Jag vill verkligen tacka för den utbildning du har gett mig. Jag ser fram emot att få mer träning från dig i framtiden. Verkligen fantastiskt system för försäljning alternativ. Jag njöt av att lära mig saker som jag aldrig visste kunde göras på aktiemarknaden. Ron tar dig steg för steg om hur man säljer och anpassar dina alternativpositioner samtidigt som risken begränsas. Detta är ett enkelt system som fungerar Ron amp Ivri med GTI ger dig den magiska nyckeln till smart pengar och ekonomisk frihet på ett sätt som spelar ingen roll om marknaden är upp eller ner och risken ligger under din kontroll. Vi var nybörjare om alternativ med viss förståelse av obligationer, aktier och fonder. Rons fokus på en kärnstrategi och tålamod har gett oss mer självförtroende. Teori kopplad till praktiska tillämpningar och användning av TOS-handelsplattformen är en enorm bonus. Vi var glada att involvera våra vuxna barn. Jag önskar att vi hade denna utbildning på deras ålder. Jag rekommenderar starkt Global Trading Institute till alla som är intresserade av att lära sig hur man genererar inkomster. Detta system fungerar och kommer att ge tillbaka till dig vad du lägger i det. Ron och Ivri undervisarna är fantastiska och har jobbat mycket hårt för att ge sina elever material och erfarenheter som kan säkerställa att de lyckas. De bryr sig verkligen om din framgång. Det skulle vara synd att du saknar denna träningsmöjlighet. Helt enkelt den bästa klassen jag någonsin har tagit efter år med låg till genomsnittlig avkastning på min investering. Jag är glad att jag har hittat GTI, ett företag som har gett mig de verktyg som behövs för att göra vägen över genomsnittlig avkastning med definierad begränsad risk. Efter att ha tagit sin kurs är jag glad att säga Global Trading Institute är den bästa investeringsutbildningen jag någonsin har fått. Jag skulle definitivt rekommendera den här kursen till den som söker över genomsnittlig avkastning med under genomsnittlig risk. Min man och jag har spenderat tusentals dollar på börskurser. Det här är överlägset den bästa utbildning som vi någonsin har fått och vi ser nu den verkliga sannolikheten för ekonomiskt oberoende genom denna utbildning ensam. Global Trading Institute har en enkel steg för steg strategi som alla kan förstå, även utan tidigare handelsupplevelse. Om du följer hans regler och råd kommer du att bli framgångsrik. Han lär strategier som fungerar på vilken marknad som helst: upp, ner eller sidled. Han lär också strategier om hur du anpassar dina affärer som har gått fel, så du behöver inte tappa pengar. Han undervisar också handelens psykologi: rädsla, ego och girighet och hur viktigt det är att hålla dina känslor i koll på att vara en framgångsrik näringsidkare. Om du skulle välja en aktiemarknadsskola borde det vara det. Bara gör det Du kommer inte vara ledsen. Du är verkligen på toppen av att göra detta till den bästa utbildningen där ute för Market Trading. Robert Kiyosaki har INTE på dig. Jag började leva handel för 5 månader sedan med GTI-systemet. Jag började med 100k och nu är jag upp 50k. Det är 50 i 5 månader Jag använder den enklaste metoden du lär och får fantastiska resultat. Jag har handlat i många år och har betalat för och försökt många system. Jag är övertygad om att detta är det sista programmet jag någonsin kommer att behöva. Glad student, Memphis TN Jag upplevde 71 ROI i mitt första år. Tack Hemligheten går ut. Fler personer tar Optionering for Income klassen eftersom du kommer att lära dig mer här än någon annan klass. Mina resultat är positiva och kan reproduceras i andra som har tagit klassen (min mamma och brorson). GTI-systemet är det första jag har sett som ger dig allt du behöver för att lyckas på lång sikt. Det är den mest optimistiska som jag någonsin har kommit ut ur en kurs. Bästa handelsstrategi som jag har lärt mig under de senaste 20 åren. Älska systemet Som en tidigare investeringsproffs var kursen en bra ögonkopplare. Icke-riktad handel kommer att utgöra kärnan i mina framtida investeringar.

No comments:

Post a Comment