Thursday 7 September 2017

2ndskiesforex Forum


Att tjäna Golden Key National Honor Student Award och en forskningsassistent vid Northern Illinois University 1999 stoppade inte Chris Capre från att lära sig och sträva efter excellens. För Chris var det inte slutet men bara början. I slutet av 2001, medan han studerade för masterklasscertifiering i yoga, hittade Chris de finansiella marknaderna där han kunde tillämpa sitt sinne och insikt i handeln. Vid 2002 var han. Chris Capre erbjuder tre online forex trading kurser genom 2ndSkiesForex. Dessa inkluderar: 1. Advanced Price Action Course 2. Advanced Ichimoku Course 3. Den Avancerade Traders Mindset Course Målet med dessa kurser är enkelt att hjälpa näringsidkare att handla lönsamt och framgångsrikt ge Forex trading strategier, riktiga pengar förvaltningsmetoder samtidigt bygga en framgångsrik handlare tankesätt. Varje kurs inkluderar. De som har ett hjärta att dela med de mindre lyckliga förstår värdet av resurser, rikedom och tillhandahåller verktyg för dem som behöver det. För Chris Capre, det finns ett behov av att tjäna men det finns större behov av att ge. Genom 2ndSkiesForex delar Chris 5 av alla sina intäkter till ideella organisationer globalt. Vinst för en orsak, att nå ut, för att hjälpa andra Syftet med vårt liv är inte bara till vår egen fördel, utan att vara a. Forex pris Åtgärdsuppsättningar 2ndSkiesForex Jag börjar denna tråd för att skicka min dagliga eller veckovisa prishandlingsmarknadskommentar och inställningar som hjälper till att vidareutveckla kunskapen här kring prisåtgärder, även som ett stöd till min huvudsakliga handels - och läsprishandlingstråd här. Nedan visas mina prognoser för veckovisa förexempel för 1: e juli till 6: e EURUSD. För de senaste 3 av 4 veckorna blev EURUSD förstärkt vid EU-toppmötet, som Tyskland och Frau Merkel för närvarande höll på ESM-stödmekanismen. Detta höjde risken tillsammans med euron som bildade en veckovis stift och rensade en viktig motståndshindring vid 1.2632 vilket var januari 2012 låga. Nära längdsmotståndet ligger nära omkring 70pips norr om här och de senaste veckorna högt vid 1.2746. Om detta är rensat, förvänta sig kortsiktig hausseffekt för att fortsätta upp till 1,2822 och 1,2913. Men vi förväntar oss att det fortfarande finns gott om björnar på marknaden som vill sälja några rallies, med dessa är viktiga gravitationspunkter för att de ska komma in. I verkligheten har ingenting lösts eftersom spanska banker fortfarande står i trubbel på en hög av dåliga fastighetslån, räntorna är fortfarande höga för de italienska och spanska obligationerna och den tidigare bailout-effekten varade ungefär en dag innan baksmälla bosatte sig i, så vi är skeptiska tills vi ser fortsatt styrka. Så se till för intradag prisåtgärder triggar här för att korta om rörelsen börjar försvagas till dessa nivåer. AUDUSD Efter att ha hittat stöd på paritetsnivå och Kumo-botten överträffade Aussie risken på fredag ​​via en stor svängbar bar. I processen bildade den också en Kumo Break till uppsidan, som den inte har sett sedan början av mars i år. Därigenom tog den ut den viktiga 1.0230 områdesmotståndet medan Chikou Span också rensade Kijun. Efter 1.0315 har paret något anständigt uppåtspel tills 1,0384, vilket chikou kan leda till lite klibbighet runt span A. Utöver detta skulle nästa lager av motstånd vara 1,0442. Kortfristiga återköp i Kumo kommer sannolikt att hitta stöd kring den stigande Tenkan som visar att momentum börjar bygga för Aussie. När det gäller Ichimoku Time Theory har paret inte bildat en hel period ännu, vilket skulle hända i slutet av veckan så vi kan se svaghet då och leta efter möjliga intradagshorts. USDCAD Framkallar en potentiell 1-2-3-omkastning, förstärktes Loonie massivt mot, greenbacken på fredag ​​och ligger på randen för att slutföra 1-2-3-mönstret. Paret måste ta ut tidigare SL (swing lows) vid 1.0156 vilket var juni låg i år. Skulle det göra så, kommer vi att titta på en breakout setup, förvänta sig att intradag säljare ska komma in, tillsammans med tekniska modeller som tar vinst så att vissa kortsiktiga försäljningsmöjligheter ligger i närheten. Härifrån räknar vi med att försäljningen fortsätter ner mot 1.0050, vilket var 3mos-sortimentet högt så titta på inköpsmöjligheter i dag om marknaden visar svaghet som går in på dessa nivåer. Guld Efter att ha visat utmattning mot slutet av förra veckan bildade Gold en återuppbyggnad för intradagspinnen innan den startades på en 55-lopp. Du kommer märka att detta bildades strax före EU-toppmötet. Det är väldigt vanligt att se prisåtgärder som triggar formuläret precis före en viktig ekonomisk händelse. Många av våra prishandlare gick in i detta så förhoppningsvis såg du också den här inställningen. Den glänsande metallen ska mötas först vid 1612 och sedan senare blyga av 1640 där vi ska leta efter en eventuell blek, eftersom guldet ännu inte har brutit dessa nivåer sedan början av maj i år. Anslöt till juni 2012 Re: Forex pris Action Setups 2ndSkiesForex EURUSD Efter att ha studjat från den årliga låga vinsten under de senaste 3 av 4 veckorna blev EURUSD hamrad i förra veckan och förlorade alla vinster och sålde av för att testa årliga nedgångar igen. Det bör noteras hur en veckas impulsiv försäljning tog ut fyra veckor av korrigerande vinster, säger oss att säljarna fortfarande har kontroll eftersom marknaden är mer lämplig att straffa euron (med rätta med tanke på situationen i EZ). Tänk på att det här är på hälen av en spansk räddningsaktion för två veckor sedan, och ett ESM-finansieringsavtal från Tyskland, men säljarna dominerar. Med detta sagt är antingen den här sista försäljningen uttömmande, eller marknaden ser ut att driva för mer nackdel. Jag tycker att den senare och letar efter ytterligare försämring i paret. Vid denna tid kommer jag antingen att vänta på att se om marknaden kommer att förbli svag på dessa nivåer, och sedan se till att sälja nära de tidigare årliga nedgångarna på en breakout pullback till 1,2300-nivån. Alternativ 2 kommer att vara att sälja rallyer upp till 1,2650-områdesinriktningen 1.2300 och sedan en ytterligare paus. Om tjurar vill ta en lek, leta efter en prisaktionsutlösare av nuvarande nivåer eller strax över 1.2300. USDCHF På den andra sidan av myntet är USDCHF som faktiskt ger en lite bättre signal, som inte bara har vunnit 4 av de senaste 5 dagarna utan också tar ut det tidigare årliga höget på .9772 och öppnar den här veckan och trycker ovanför den Från det öppna. På kort sikt måste det rensas .9800, men ska det göra det, jag förväntar mig längre uppåt så länge är möjligt strax norr om denna figur. Korrigerande återdrag till nivåerna .9675-60 är ett annat alternativ för intraday longs. Bears kommer att vilja se en prisåtgärd omkastningsutlösare här och fel ovanför innan du säljer. Guld Den ädla metallen fortsätter att hämmas på uppsidan från den veckovisa 20ema som fortsätter att fungera som dynamiskt motstånd. Detta och regionen 1625-1640 fortsätter att hålla uppåt, så tjurar måste rensa detta innan nya tekniska köpare läggs till. Även om det inte har varit någon vecka nära under 1571, köper den på den här nivån inte utifrån ett riskperspektiv eftersom uppsidan fortfarande är begränsad. Så jag föredrar att köpa i 1550-1530-regionen med stopp under 1525, riktade 1600, 1625 och en möjlig paus över 20ema för vidare fortsättning. Bears kan samtidigt korta 20ema med snäva stopp (det är inget brott över det sedan april) med inriktning på 1571 och 1550. Tänk på att förra veckan bildade en stiftstångsinställning så att säljare kan leta efter svaghet som går in i det dynamiska motståndet. Olja Även om den här varan slutade i veckan där den började, misstänker jag att en medellång sikt är på plats runt 78 basen från förra veckan. Även om de senaste vinsterna stärktes av retorik från Iran och de blockerar en viktig sträcka, letar jag efter en högre låga än de senaste svängningarna runt 78, kanske runt 80.6075-regionen. Om priset drar tillbaka hit och visar svaghet eller gör det på ett korrigerande sätt, kommer jag att se för att ta lång tid på dessa nivåer, utan att prissätta en utlösare runt här presenterar sig så att tjurar har en bra återhämtningsnivå att ta som varan ännu inte har bilda en högre låg för att föreslå ytterligare botten. Bears kan se till att sälja över den senaste stiftet avstötning bara blyg av 89 som råkar vara en trevlig roll omvänd nivå och idealisk för eventuell försäljning här. Han har också ett oreglerat förvalt forex-schema och vi vet hur de hamnar. Jag hade inte fått ett svar från Trade2Win i någon gång så blev förvånad över att hitta en i min e-postlåda, men jag fick ett mail idag om svar i den här tråden. Jag slutade posta här eftersom T2W slutade godkänna mina inlägg. Jag kontaktade adminen för att fråga varför, men fick inget svar. De mailade mig och bad mig om att gå med igen, men jag kände mig som om de skulle acceptera mina artiklar. Varför ska jag fortsätta? Vad gäller detta uttalande ovan från pboyles, först är det mitt program som inte är ett program. Om du läser webbplatsen för vårt hanterade program har vi inte tillgång till kundfonder alls. Alla medel är parkerade med mäklaren direkt och går aldrig ens igenom våra händer. Vi får helt enkelt LPOA nivå 1-åtkomst, vilket innebär att endast tillstånd att handla - och noll tillgång till kundinformation, medel etc. Vi har inget intresse av att hålla kundfonder eftersom det skulle kräva en helt annan struktur, införlivande och ramverk. Vi vill helt enkelt bara handla. Och när det gäller att bli reglerad, om du faktiskt följer den förvaltade fondregleringsvärlden, regleras någon områdesägar du begränsar dig till kunder i det området. Så att bli reglerad i EU innebär bara att jag kan ta kunder från EU. Id måste få en separat registrering från NFA för USA, FSA för Storbritannien, ASIC i Australien, CSA i Kanada, och så vidare. Om du har någon uppfattning om den juridiska capitaltimenergyen skulle det krävas att vi regleras på alla dessa områden, då förstår du om inte vi är en 9-fondsfond, skulle det inte vara nödvändigt för oss att göra det. Vi hanterar medel för två privata familjekontor, och deras CIO granskar vår handel årligen enligt familjekontorets krav. Vi är inte skyldiga enligt lag att regleras för att handla med sina kapital, så det verkar som om det finns många antaganden om oss och vårt system. Om du har bevis på sådan tomfoolery av oss, vänligen presentera det här. Men för att göra anklagelser, påståenden eller negativa uttalanden om os, utan information eller förståelse för vår fond verkar vara felplacerad och olämplig. För att posta här i framtiden ska T2W tillåta mig att skicka artiklar och innehåll igen, då kommer jag verkligen att överväga detta. Med vänliga hälsningar Chris Capre Ursprungligen postat av 2ndSkiesForex Jag hade inte fått ett svar från Trade2Win i någon gång så var förvånad över att hitta en i min email-box, men jag fick ett mail idag om svar i den här tråden. Jag slutade posta här eftersom T2W slutade godkänna mina inlägg. Jag kontaktade adminen för att fråga varför, men fick inget svar. De mailade mig och bad mig om att gå med igen, men jag kände mig som om de skulle acceptera mina artiklar. Varför ska jag fortsätta? Vad gäller detta uttalande ovan från pboyles, först är det mitt program som inte är ett program. Om du läser webbplatsen för vårt hanterade program har vi inte tillgång till kundfonder alls. Alla medel är parkerade med mäklaren direkt och går aldrig ens igenom våra händer. Vi får helt enkelt LPOA nivå 1-åtkomst, vilket innebär att endast tillstånd att handla - och noll tillgång till kundinformation, medel etc. Vi har inget intresse av att hålla kundfonder eftersom det skulle kräva en helt annan struktur, införlivande och ramverk. Vi vill helt enkelt bara handla. Och när det gäller att bli reglerad, om du faktiskt följer den förvaltade fondregleringsvärlden, regleras någon områdesägar du begränsar dig till kunder i det området. Så att bli reglerad i EU innebär bara att jag kan ta kunder från EU. Id måste få en separat registrering från NFA för USA, FSA för Storbritannien, ASIC i Australien, CSA i Kanada, och så vidare. Om du har någon uppfattning om den juridiska capitaltimenergyen skulle det krävas att vi regleras på alla dessa områden, då förstår du om inte vi är en 9-fondsfond, skulle det inte vara nödvändigt för oss att göra det. Vi hanterar medel för två privata familjekontor, och deras CIO granskar vår handel årligen enligt familjekontorets krav. Vi är inte skyldiga enligt lag att regleras för att handla med sina kapital, så det verkar som om det finns många antaganden om oss och vårt system. Om du har bevis på sådan tomfoolery av oss, vänligen presentera det här. Men för att göra anklagelser, påståenden eller negativa uttalanden om os, utan information eller förståelse för vår fond verkar vara felplacerad och olämplig. För att posta här i framtiden ska T2W tillåta mig att skicka artiklar och innehåll igen, då kommer jag verkligen att överväga detta. Med vänliga hälsningar Chris Capre Är du säker på att du vill gå ner denna rutt Fråga om bevis på tomfoolery från din sida är frestande öde är det inte jag menar för starten där är episoden med Gain Capital där du bad om pengar utan att vara registrerad. systemen från Price Action Course as. - Grant D, UK Course Member Igår handlade jag ditt S-Bar-system på eurusd, gbpusd. - Prashant K, Indien Kursmedlem Tack Chris för allt bra material på kurserna. - William L, Sydafrika Kursmedlem Du är den enda jag har sett som faktiskt publicerar. - Ray F, USAs kursmedlem Jag ville bara maila dig och meddela att mitt levande konto växte 10. - Bradley T, USA Just avslutat med att studera Advanced Ichimoku Course. - Michael S, Australien Kursdeltagare I förra veckan hade jag 10 vinner i genomsnitt 64,8 pips och. - James M, Kanada Kursdeltagare tog prisåtgärden och pivotpunktskursen som har. - Kerry R, ​​USA-kursmedlem En bra lärare gör att eleverna kommer tillbaka för mer. - August B, Indonesien Kursmedlem Hej, jag är Chris Capre passionen bakom 2ndSkiesForex. Jag är en buddhist, handlare och filantrop. Upphovsrätt kopia 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alla rättigheter förbehållna. Användarvillkor. Sekretesspolicy NO FINANCIAL ADVICE - Informationen om 2ndSkiesForex och eventuella korrespondenser från 2ndSkiesForex eller entreprenörer och eller anställda på webbplatsen tillhandahålls endast för utbildning och informationsändamål, utan någon uttrycklig eller underförstådd garanti av något slag, inklusive garantier för noggrannhet, fullständighet eller Lämplighet för något speciellt syfte. Informationen som finns i eller tillhandahålls från eller via denna webbplats är inte avsedd att vara och utgör inte finansiell rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller annat råd. Informationen på denna webbplats och som tillhandahålls från eller via denna webbplats är generell och inte specifikt för dig eller användaren. DU SKALL INTE GÖR NÅGOT BESLUT, FINANSIELLA, INVESTERINGAR, HANDEL ELLER ANDRA, SOM BASERAS PÅ NÅGON DEN INFORMATION SOM SKALL FINNS PÅ DENNA WEBBPLATS, UTAN UNDERSTÄLLA OAVHÄNGIG TILLDELNING OCH SAMRÅD MED EN PROFESSIONELL MÄRKARE ELLER KONKURRENT FINANSIELL ADVISOR. Du förstår att du använder all information som finns tillgänglig på eller via den här webbplatsen på din egen risk. RISKOPLOSSNING - Handel med utländsk valuta, aktier, terminer, råvaror, indexterminer eller andra värdepapper har potentiella fördelar och det har också potentiella risker. Handel kanske inte är lämplig för alla användare av denna webbplats. Den som vill investera ska söka egen självständig ekonomisk eller professionell rådgivning.

No comments:

Post a Comment